Gyakran Ismételt Kérdések
Vásárolhatok-e regisztráció nélkül?
- Igen! A rendelés leadásához nincs szükség regisztrációra. Ehhez segítséget a főoldal alján található „Segítség” pontban talál.
- E-mailen történő vásárlás (A rendeléseket az info@primora.hu e-mail címre várjuk. Feldolgozást követően Ön azonnal kap egy visszaigazolást a rendeléséről valamint telefonon is egyeztetünk Önnel)
Átutalással szeretnék fizetni, hogyan tehetem meg?
Utalásos fizetés esetén Ön a következő módon tudja átutalni megrendelése végösszegét:
A megrendelést követően a rendelés visszaigazolása során kollégáink elküldik a bakszámlaszámot. A közlemény rovatba a megrendelés visszaigazoló emailben szereplő megrendelési számot kell beírni.
A számlát a megrendelt termékekkel küldjük, cégek esetében természetesen proforma számlára is van lehetősége, kérjük
ezt az igényt jelezze a megrendelés leadása során a megjegyzés rovatban.
A végösszeget a számlán szereplő bankszámlaszámra kell elutalni. Hivatkozni az e-mailben elküldött számla sorszámára kell az utalás során.
A megrendelést követően a rendelés visszaigazolása során kollégáink elküldik a bakszámlaszámot. A közlemény rovatba a megrendelés visszaigazoló emailben szereplő megrendelési számot kell beírni.
A számlát a megrendelt termékekkel küldjük, cégek esetében természetesen proforma számlára is van lehetősége, kérjük
ezt az igényt jelezze a megrendelés leadása során a megjegyzés rovatban.
A végösszeget a számlán szereplő bankszámlaszámra kell elutalni. Hivatkozni az e-mailben elküldött számla sorszámára kell az utalás során.
Mikor kapom meg a rendelt terméket?
A szállítási határidő függ a fizetés módjától valamint az aktuális készlettől.
Kiszállítás előtt minden esetben egyeztetünk Önnel, hogy ne érje váratlanul az érkező termék.
Kiszállítás előtt minden esetben egyeztetünk Önnel, hogy ne érje váratlanul az érkező termék.
Személyesen is át tudom venni a termékeket?
Igen! A megrendelt terméket természetesen személyesen is átveheti az alábbi címen:
Kerítés Kft., 5000 Szolnok, 0585/5 hrsz.,
Nyitvatartás: H-P: 8-16h
A megrendelés státuszát saját profilján belül tudja nyomonkövetni, személyes átvételt
megelőzően kérjük tájékozódjon rendelése állapotáról.
Kerítés Kft., 5000 Szolnok, 0585/5 hrsz.,
Nyitvatartás: H-P: 8-16h
A megrendelés státuszát saját profilján belül tudja nyomonkövetni, személyes átvételt
megelőzően kérjük tájékozódjon rendelése állapotáról.
Mit tegyek ha az áru átvételekor sérült a csomag?
Amennyiben Ön sérült csomagot kap, az még nem jelenti azt, hogy a dobozban található termék sérült, ezért arra kérnénk minden esetben vegye át a csomagot a futár előtt!
Amennyiben az áru sérült kérjen a szállítótól jegyzőkönyvet a sérülés bejelentéséről! Ezek után kérjük haladéktalanul jelezze felénk panaszát.
Amennyiben az áru sérült kérjen a szállítótól jegyzőkönyvet a sérülés bejelentéséről! Ezek után kérjük haladéktalanul jelezze felénk panaszát.
Van-e garancia a termékekre?
Természetesen. Erről bővebben a főoldal alján található „Garancia” alatt olvashat.
Kérdésem van. Hova írhatok, kit hívhatok?
Kérdéseit az alábbi módokon teheti fel:
- E-mail: info@primora.hu
- Telefon: 06 56 / 526-195; 06 56 / 240-365
- E-mail: info@primora.hu
- Telefon: 06 56 / 526-195; 06 56 / 240-365
Honnan tudhatom meg hol tart a rendelésem?
Megrendelése állapotát Ön is nyomon tudja követni a saját profilján belül.
Bővebb tájékoztatásért kérjük keressen minket telefonon vagy emailen keresztül.
Bővebb tájékoztatásért kérjük keressen minket telefonon vagy emailen keresztül.
Online megrendelés esetén szállítunk-e külföldre?
Jelenleg csak országon belüli szállítást tudunk vállalni.
EURO-val tudok fizetni?
Igen! Az aktuális árfolyamról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.
Mi alapján számolja a rendszer a szállítási költséget?
A szállítási költség minden esetben a megrendelt termékek súlyától függ.
A rendelés leadása során rendszerünk automatikusan a végösszeget megnőveli a szállítási költséggel!
A rendelés leadása során rendszerünk automatikusan a végösszeget megnőveli a szállítási költséggel!
Mi a teendő ha utánvétes fizetést jelöltem be de nem volt nálam elég készpénz?
Kizárólag akkor válassza ezt a fizetési lehetőséget ha Ön biztos abban, hogy a kiszállítás időpontjában
rendelkezésére áll a szükséges végösszeg és kitudja fizetni a futárnak.
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a szállítási díjat a megrendelőre terheljük,
az újboli kézbesítést a megrendelés végösszegének előreutalásával áll módunkban megkísérelni.
rendelkezésére áll a szükséges végösszeg és kitudja fizetni a futárnak.
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a szállítási díjat a megrendelőre terheljük,
az újboli kézbesítést a megrendelés végösszegének előreutalásával áll módunkban megkísérelni.