Primora -Alakítható kapurendszer
Ügyfélszolgálat: 56/526-195   |   E-mail: info@primora.hu
NEM TÁMOGATOTT BÖNGÉSZŐ!

Ön az Internet Explorer olyan verzióját használja, amelyet az artbasket.hu nem támogat!
Kérjük használja a Google Chrome, a Mozilla Firefox vagy az Internet Explorer legfrissebb verzióját!
További segítségért hívja ügyfélszolgálatunkat a 06 56 / 240-365 telefonszámon.

Frissítsen egy korszerű böngészőre!

Kosár

Az Ön kosara üres!
Ugrás a kosárhoz

megtekintett termékek

Ön még nem tekintett meg terméket!

Gyakran Ismételt Kérdések

Vásárolhatok-e regisztráció nélkül?

  • Igen! A rendelés leadásához nincs szükség regisztrációra. Ehhez segítséget a főoldal alján található „Segítség” pontban talál.
  • E-mailen történő vásárlás (A rendeléseket az info@primora.hu e-mail címre várjuk. Feldolgozást követően Ön azonnal kap egy visszaigazolást a rendeléséről valamint telefonon is egyeztetünk Önnel)

Átutalással szeretnék fizetni, hogyan tehetem meg?

Utalásos fizetés esetén Ön a következő módon tudja átutalni megrendelése végösszegét:

A megrendelést követően a rendelés visszaigazolása során kollégáink elküldik a bakszámlaszámot. A közlemény rovatba a megrendelés visszaigazoló emailben szereplő megrendelési számot kell beírni.

A számlát a megrendelt termékekkel küldjük, cégek esetében természetesen proforma számlára is van lehetősége, kérjük
ezt az igényt jelezze a megrendelés leadása során a megjegyzés rovatban.
A végösszeget a számlán szereplő bankszámlaszámra kell elutalni. Hivatkozni az e-mailben elküldött számla sorszámára kell az utalás során.

Mikor kapom meg a rendelt terméket?

A szállítási határidő függ a fizetés módjától valamint az aktuális készlettől.
Kiszállítás előtt minden esetben egyeztetünk Önnel, hogy ne érje váratlanul az érkező termék.

Személyesen is át tudom venni a termékeket?

Igen! A megrendelt terméket természetesen személyesen is átveheti az alábbi címen: 
Kerítés Kft., 5000 Szolnok, 0585/5 hrsz.,
Nyitvatartás:  H-P: 8-16h

A megrendelés státuszát saját profilján belül tudja nyomonkövetni, személyes átvételt
megelőzően kérjük tájékozódjon rendelése állapotáról.

Mit tegyek ha az áru átvételekor sérült a csomag?

Amennyiben Ön sérült csomagot kap, az még nem jelenti azt, hogy a dobozban található termék sérült, ezért arra kérnénk minden esetben vegye át a csomagot a futár előtt!

Amennyiben az áru sérült kérjen a szállítótól jegyzőkönyvet a sérülés bejelentéséről! Ezek után kérjük haladéktalanul jelezze felénk panaszát.

Van-e garancia a termékekre?

Természetesen. Erről bővebben a főoldal alján található „Garancia” alatt olvashat.

Kérdésem van. Hova írhatok, kit hívhatok?

Kérdéseit az alábbi módokon teheti fel:
 
- E-mail: info@primora.hu
- Telefon: 06 56 / 526-195; 06 56 / 240-365

Honnan tudhatom meg hol tart a rendelésem?

Megrendelése állapotát Ön is nyomon tudja követni a saját profilján belül.
Bővebb tájékoztatásért kérjük keressen minket telefonon vagy emailen keresztül.

Online megrendelés esetén szállítunk-e külföldre?

Jelenleg csak országon belüli szállítást tudunk vállalni.

EURO-val tudok fizetni?

Igen! Az aktuális árfolyamról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

Mi alapján számolja a rendszer a szállítási költséget?

A szállítási költség minden esetben a megrendelt termékek súlyától függ.
A rendelés leadása során rendszerünk automatikusan a végösszeget megnőveli a szállítási költséggel!
 

Mi a teendő ha utánvétes fizetést jelöltem be de nem volt nálam elég készpénz?

Kizárólag akkor válassza ezt a fizetési lehetőséget ha Ön biztos abban, hogy a kiszállítás időpontjában
rendelkezésére áll a szükséges végösszeg és kitudja fizetni a futárnak. 

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a szállítási díjat a megrendelőre terheljük, 
az újboli kézbesítést a megrendelés végösszegének előreutalásával áll módunkban megkísérelni.
Hozzáadás a kosárhoz, kérem várjon
Kosár mentése